Kvelds stemning på Sørøya gjestestue.
Overskyet og litt regn i lufta.
Nu er det kveld for gjester og båter😊
I fjor høst gikk vi til anskaffelse av enda en Polarcirkel båt. Det er en 790 Cabin med 225 hk dieselmotor.
Det er nr 7 i rekken av Polarcirkel båter på Sørøya gjestestue!
En fin båt på alle måter. Tenker den vil være perfekt for 2 - 4 personer.
Stemning på have i fjord høst.
Ikke så værst båt i Polarcirkel familien våres på Sørøya gjestestue.
Vi er en smule stolt!😊